Jump to content

[ ECS - MODEL ] Cerere grad


Soft. #ESTCS

Recommended Posts

MODEL CERERE ACCES

★ Nume real și vârsta:
★ Nickname:
★ Acces actual:
★ Acces dorit:
★ Motivul pentu care doriti grad: 
★ Date contact:
★ Regulament citit:
★ Vechime pe comunitate și TS3:
★ Informatii suplimentare:

Conditii generale TeamSpeak

Respectarea modelului de mai sus si a titlului subiectului
Respectarea Regulamentului
Un limbaj adecvat atat pe serverul de TeamSpeak, cat si pe Forum
Stabilirea unor relatii de prietenie cu ceilalti parteneri de discutie si evitarea situatiilor tensionate
Numele dumneavoastra sa fie unul stabil; Nu acceptam schimbari frecvente de Nickname
Pot fi excepții de la regula anterioară dacă cei din conducerea serverului de TeamSpeak consideră astfel
Nu se va atașa pe forum UniqueID sau alte detalii private.
Dupa ce cererea a fost acceptata, contactati un ADMINISTRATOR pe TeamSpeak.
Trebuie să comunicați celor din administratie in mod politicos faptul că cererea a fost acceptată și să lăsați LINK.

Detalii generale cu privire la TeamSpeak

Serverul de TeamSpeak a este facut pentru comunicare, distractie si discutii de relaxare in timpul jocurilor
Nu ne incanta daca aduceti oameni care nu au un limbaj civilizat si nu isi vad de treaba lor
Evitati sa frecventati canalele publice sau cele ale serverelor dacă nu cunoașteți regulile
Ownerii isi pot face reguli suplimentare fata de regulamentul de baza al serverului de TeamSpeak
Persoanele care au servere in comunitate sunt avantajate pe serverul de TeamSpeak doar din perspectiva permisiunilor de Manager Server

Precizări cu privire la postarea în topic

Pot posta doar cei din STAFF FORUM/COMUNITATE sau oamenii care comunică o părere reală și obiectivă care ne ajută să luăm o decizie corectă cu privire la cererile de acces.
Este permisă redactarea de „REPLYURI MULTIPLE” în cazul în care adăugați informații noi.
Exploatarea regulii anterioare și abuzul de postări consecutive redactate total pe lângă subiect (postarea de două sau mai multe mesaje consecutive) se poate sancționa.
În cazul situațiilor conflictuale, reclamații, unban etc. între cei din STAFF - se face cunsocută problema ADMINISTRATORILOR în privat și se discută pe TeamSpeak

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...